Nr. 1: Univega Rover S4.3.
803 km. Den stod klar længe. Og da den endelig kom på vej, måtte jeg straks overgive mig. Ren køreglæde! kun forgaflen volder lidt kvaler. Hvor stort set alle fjedrende gafler glider på det indvendige rør, kører denne på bøsninger i det udvendige...
Om det er slid eller konstruktion har jeg ikke entydige beviser for, men den kan sjældent holde "stilen" turene igennem.
Seneste kommentarer
If my writing i correct, this one is a '87 My register has disappeared with an old lap. But if your bike is a Danish one, the frame number vil tell If it's a '87 frame number will end with a C
Hi, I bought a bugatti pro x 600, just like yours. Do you know what year the bike is?
Har ikke prøvet Ishiwata søgning før Finder data på rørsæt på omkring 2,2 kg på rammen og ryttergrænse på 87,5 kg. Og har trods 110 kg. stadig oplevet den som noget af det stiveste jeg har cyklet på!!
De tidlige Centurion rammer blev bygget på samme fabrik som Nishiki, Kawamura Sangyo Co. Ltd. Sangyo byggede for flere andre producenter også, så det et delvist korrekt 😊