-
Slidt Greenfield
- som alligevel fik lov at køre nogle 100 km. Bare af nysgerrighed. Nypris ca. 1.200 kr. Faktisk ret stabil, men tung. "Min" var udslidt i knækled og baghjulet vandrede 3 - 4 cm. fra side til side, når der skulle trædes igennem.
Men selvom den var billigt udstyret, så kunne alt genbruges med fornuft. -
? Rambo ?
Fundet på loppemarked... Her er bremserne så svagt konstrueret at jeg er bange for at de vil kollapse den dag de skal på arbejde. Alle kabler er en kvalitet jeg ikke har set før. Jeg har ikke et billede af den "færdige"
Det tages normalt efter at jeg har testet. Men denne har jeg ikke kørt på.
-
Atlas
Cyklen er fra 1993, men hvem der har lavet den står foreløbig hen i det uvisse.
I modsætning til de andre, er den velproportioneret og ganske adræt. Jeg har en mistanke om at den lukrer på at biopace faktisk virker. I hvert fald sidder jeg med den fornemmelse at den kører over evne! Udstyret er fra Shimanos billigere afdeling, men virker perfekt. Udslidt bagdæk og et containerfund, gjorde den til dæktester. Pudsigt nok spiller farverne jo sammen! Hjulene bliver dog en anelse store i stellet, men det går...
Det skal dog noteres at 1.95'ere med groft mønster på bred fælg, producerer noget rullemodstand!!
Seneste kommentarer
If my writing i correct, this one is a '87 My register has disappeared with an old lap. But if your bike is a Danish one, the frame number vil tell If it's a '87 frame number will end with a C
Hi, I bought a bugatti pro x 600, just like yours. Do you know what year the bike is?
Har ikke prøvet Ishiwata søgning før Finder data på rørsæt på omkring 2,2 kg på rammen og ryttergrænse på 87,5 kg. Og har trods 110 kg. stadig oplevet den som noget af det stiveste jeg har cyklet på!!
De tidlige Centurion rammer blev bygget på samme fabrik som Nishiki, Kawamura Sangyo Co. Ltd. Sangyo byggede for flere andre producenter også, så det et delvist korrekt 😊